Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 14 juli 2017

De was...


DE WAS...

Deze nam Henk, iedere keer als hij naar Nederland ging, mee en het kwam vervolgens keurig schoon en opgevouwen weer mee terug naar Frankrijk.

Helaas komt aan al het goede een einde.

Henk gaat de eerste tijd niet meer naar Nederland en om nou de vieze was 6/7 weken in de wasmand te laten liggen... dat lijkt me niet echt een fris idee.

Zouden we kunnen overwegen om die tijd simpelweg geen schone kleren aan te trekken, niemand die het hier ruikt. 's Morgens niet bedenken wat we aan moeten doen, gewoon in de klaar 'staande' broek stappen en het plakkerige shirt van de zweet over het hoofd. KLAAR... niets geen gedoe, want tja... ons wassen en of douchen heeft dan ook weinig zin. Het ondergoed en de sokken kunnen we 's nachts, als we slapen, eventueel buiten hangen te luchten. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;-)

Toch maar niet, dus zo af en toe een handwasje.

Niets meer gewent... zelfs geen kleine handwas. Gelijk blaren op mijn handen van al dat geboen en gesop.


Uren werk (gevoelsmatig), maar het is gelukt, de was hangt...

Binnenkort moeten de lakens en de dekbedovertrekken, ik denk... ik weet haast wel zeker... dat ik dan naar de wasserette ga.

Verder hier VROLIJK NIEUWS...

VAKANTIE ...

Vanmiddag is onze vakantie in gegaan.
Vanavond de frituurpan op, zo'n gezellige ouderwetse... een pan met een mandje erin.

LEKKER  ;-)

FIJN WEEKEND GEWENST VANUIT
LE PRE BONNET
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Geen opmerkingen: