Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 25 juni 2017

Hondenblogje...


Tijdens het vegen had ik eventjes de deur dicht gedaan, omdat ik daar even vegen wilde. De honden lagen op dat moment lekker buiten, zodoende dacht ik : lekker liggen laten.

De deur was nog geen 10 seconden dicht...


Floeps, daar stonden ze...


Hé, de deur dicht!!!


Ze doet hem nu toch wel open?


MAMA... waar ben je...

Gekke honden toch!!! Kunnen nog geen 10 seconden alleen buiten zijn ;-)


Nog even een bloemetje voor de zondag...
Dit mooie klavertje heeft gelukkig de winter goed doorstaan.

FIJNE ZONDAG
~~~~~~~~~~~~~~~


2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Cilia,

Hahaha......zijn net kinderen☺☺
en toen mama klaar was met vegen kon ze aan de gang met spons en zeem om de natte neuzen sporen van ruitjes te poetsen....

Dat het mooie klavertje jullie veel gelukkige zomer momenten mag brengen.

Lieve groet,
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Echt wel... in heel veel dingen doen ze aan kinderen denken.
Hahaha... ik heb me glassex aangeschaft voor dat soort ongemakjes, werkt erg snel en goed voor die kleine raampjes.

Die donkerrode klavertjes met zacht roze/witte bloemetjes vind ik altijd erg leuk in potten. In de winter hoef ik er totaal niet naar om te kijken, zet ze gewoon weg zonder water o.d.

Fijne rest van de zondag en een lieve groet, Cilia