Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 4 december 2015

Productiewerk...


Teleurstellend weinig blogjes de laatste tijd. Komt omdat ik het druk heb met tv kijken en op de bank zitten  productiewerk ;-)
Nee hoor, helemaal niet druk... maar weinig om momenteel over te bloggen.

Laatste tijd ben ik bezig met latjes, die aan het plafond komen, te beschilderen.


Ongeveer zo'n 70 meter latjes in zijn totaliteit met de hand beschilderen.

De balken zijn in die kamer heel donkerblauw, het hout wat er tussen zit is chocoladebruin en dan komen er rondom de balken beschilderde sierlatjes.
Tot nu toe is het me nog niet gelukt om er een mooie foto van te maken die overeenkomt met de realiteit. Met flits krijg ik hele andere kleuren en zonder flits wordt de foto niet scherp. Maar ik ga mijn best doen om er later een leuke foto van te maken.

Ik vind het vaak leuk om een huis een eigen uitstraling te geven, hoop in de toekomst ook wat meer zin en tijd te hebben om dat in Le Pre Bonnet te doen.
Zin erin hebben is het belangrijkste natuurlijk, maar tijd ervoor hebben is ook wel fijn.
Het ontbreekt ons daar in Le Pre Bonnet doorgaans niet aan tijd, maar eerst willen we de basis naar onze zin hebben.

Tja... zo knutselen we steeds maar door.

Ik ga weer verder met latjes beschilderen, nog HEEL wat metertjes te gaan. En wens jou, als lezer van dit stukje een aangenaam weekend.

P.s. Volgende week met Mitsie naar de dierenarts. Als het allemaal redelijk goed lijkt dan zijn we van plan om over twee weekjes weer naar Le Pre Bonnet te gaan.


Geen opmerkingen: