Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 21 juni 2015

Zomer 2015... 21 juni...


Als voorbode op de zomer diende ik vandaag (zaterdag) als bloemetje... ;-)


Deze vlinder had het op mij voorzien, bleef een hele tijd op mijn arm zitten... ik kreeg er haast kramp van... (even inzoomen, erg leuk... vooral de oogjes)

Met de dag zien we meer vlinders in de tuin fladderen, heel veel verschillende soorten... mooi gezicht.


Verder heb ik even een paar kleine hekjes gemaakt om een stukje grond, die we twee weken geleden omgespit hebben.In dat stukje grond heb ik wat bloemzaad gezaaid, wat cosmea en andere bloemen (droogbloemen) die ik kan drogen, moeten er natuurlijk wel eerst bloemen IN komen...
Ook staan er al twee nog wat kleine vlinderstruiken die later het hoekje op mogen sieren.
Ondertussen hebben de twee voorste hekjes ook een kruis.
Ik heb de hekjes er tijdelijk neergezet omdat onze Vidor er soms als een dolle mannetje doorheen rent, hoop dat dit hem een klein beetje tegenhoudt.


Bovenstaande foto heb ik niet geplaatst vanwege de paddenstoeltjes, die er alweer volop zitten, maar vanwege het opkomende bloemenzaad rechts onderin. Oké, een vergrootglas is wel handig... maar... er komt daadwerkelijk wat boven. Even afwachten of het bloemen zijn of onkruid, maar ik heb goede hoop...

Zo... en nu maar hopen dat het een fijne zomer gaat worden. M.a.w. ik wens jou als lezer van dit stukje een hele fijne ZOMER  2015 toe :-)


Geen opmerkingen: