Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 7 mei 2015

Bezigheden...


Allemaal kleine bezigheden...


Zoals bloemen plukken voor op de vazen...
Een beetje buiten naar binnen halen...


Bijkomen op het terras...
Tevens overdenken wat we allemaal wel zouden kunnen doen...


Verlichting op het terras aangelegd...
Twee oude hanglampen...


Een nieuwe parkeerplek...
Voor de aanhanger...


Dagelijks kijken of onze vernielde vlinderstruik alweer wat gegroeid is...


Leuke wandelingen maken...


Zoals jullie vast wel begrijpen... word ik van dat alles best vrolijk  ;o)

......


Grapje... maar al met al bevalt het ons hier nog prima. Eigenlijks kunnen we het nog absoluut niet wachten om zondag weer naar Nederland te gaan.



2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Mijn eerste bezigheid hier was mijn neus ff in de prachtige brem steken;-))en met een beetje fantasie kan ik het ruiken☺☺
Het terras met stenen onder het afdak ziet er al aardig uit,stukje bij beetje raakt het vol,mooi!!!
En de vlinderstruik heeft het niet opgegeven,zie mooi fris groene scheuten te voorschijn komen.

Geniet nog maar lekker de komende dagen.

Lieve groet,Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Mooi hè, die brem op de vaas. Ik heb hier verscheidene vazen vol staan met brem. Ze geuren heerlijk, alleen ze staan niet erg lang... pluk ik gewoon nieuwe, het staat hier in de omgeving vol met brem.
We hebben al heel wat genoten van ons afdakje tijdens regenbuien, gewoon ook wel hoor ;-)
Momenteel niets te klagen, doorgaans erg mooi weer.
Ik hoop echt dat die vlinderstruik weer volop gaat groeien en bloeien, gelukkig hebben we nog verscheidene in de tuin staan... ik vind het erg mooie struiken (komen altijd zeer veel vlinders op af).

Een hele vriendelijke groet en veel liefs, Cilia