Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 15 september 2014

2014... week 16...





Als eerste wil ik Alexander begroeten als nieuwe volger. Fijn dat je volger geworden bent en veel lees en of kijk plezier, дружеское приветствие :-)

Zo... dat was week 15 alweer, een redelijk rustige week.
Een week dat Henk in Nederland zat en ik hier grotendeels alleen.
Afgelopen vrijdagnacht zo rond een uurtje of twee was hij weer hier... dus konden we weer een zondags-uitstapje maken ;-)

Wat rondtoeren ten zuiden van Clermont Ferrand, een prachtig stukje Auvergne. Zo'n anderhalf uur rijden vanaf ons huis en een compleet andere omgeving.



Overal schitterende vergezichten...



Sommige bomen tonen al onbeschaamd dat de zomer op zijn einde loopt...



Op vele plekken staan koeien, dus ik kwam volop aan mijn trekken...



Erg leuke dorpjes met vaak mooie oude centrums...



Voor een vakantie een echte aanrader...
Ook zijn er heel veel kastelen, waar we niet heen geweest zijn. Ooit willen we er een keer een kastelen dagje houden... toeren van het ene naar het andere kasteeltje, velen staan op de top van een berg.



Tja... en dan... gaat de zon onder en werd het tijd om terug naar ons huis te gaan.
De hoge berg op de achtergrond is de Puy de Dôme...


Net vakantie... zo'n zondags uitstapje :-)

Morgen weer 'gewoon' aan het werk. Henk thuiswerken en ik ga weer verder met het schrobben, boenen en poetsen van de tomettes.



Geen opmerkingen: