Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 31 augustus 2014

Zo mooi...


Een prachtig gezicht al die mooie paddenstoelen in het bos.



Plotseling staan ze overal.



Deze zag ik afgelopen vrijdag langs het pad, vlakbij ons huis.



Vandaag even met mijn camera-tje erheen, om ze op de foto te zetten...
Zo Mooi... :-)



Het nieuwe afdakje is ook ontdekt door de katten.
Morris ging eerst even veilig vanuit het raam kijken...



Maar alras moest het nieuwe besnuffelt worden...

Momenteel hebben we hier absoluut niets te klagen wat het weer betreft. De gehele dagen zo'n beetje buiten... zelfs de korte broeken gaan nog aan overdag... en... dat doen wij NIET zo hele snel ;-)
Wel moet ik zeggen, dat wij hier doorgaans veel sneller buiten zitten als dat wij dat in Nederland doen. Ons huis hier is veel meer op buiten gericht en... je zit hier gelijk midden in de natuur, wat ook zeer uitnodigend werkt.
Op het journaal zag ik dat het de komende week gelukkig in Nederland ook nog even lekker nazomeren gaat. Voor sommigen nog één dagje afzien met regen, maar daarna...

WENS IK JULLIE DAAR NOG EEN PAAR FIJNE ZONNIGE DAGEN

Geniet ervan...

Geen opmerkingen: