Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 12 juli 2014

2014... einde week 6...


Kijk ik daarnet, onder het eten van mijn bakje kwark, tot het raam uit... denk ik bij mijn eigen : verhip staat de buitenlamp nog aan ?


Maar nee, het is de ZON.
We waren hier al haast vergeten dat er zoiets als een zon bestaat.

Gisteren, nadat ik de blog geplaatst had, zijn we nog een rondje gaan toeren.
De regen was gestopt en we wilden er even tussenuit. 


Geen zon, maar droog... totdat we besloten om met de honden te gaan wandelen.

Maar nu dan eindelijk weer een paar vrolijke zonnestralen, nog niet echt volop... maar de zon laat zich zo af en toe weer zien.

Morgen gaan we voor twee weekjes naar Nederland, dit was al gepland.
Dat ik er nu heel veel zin in heb kan ik hier niet zeggen, maar...
Over twee weekjes zijn we van plan om hier weer voor langere tijd te verblijven.

Dus... week 6 sluiten we hier af.

Week 7 en 8 in het mooie WESTERWOLDE.

Om vervolgens op het einde van week 8 weer deze kant op te gaan.

Schreef ik daarnet nog dat ik er niet veel zin in heb om terug te gaan, zo is het ook niet helemaal hoor ;-)
Ik verheug me reeds op komende maandag, zien we onze zoon met zijn vriendin even weer... Die trouwens in week 9 ook beiden naar Frankrijk komen.
Wel even wennen trouwens, want we moeten ze delen met de ouders van zijn vriendin, die hier niet ver vandaan ook een tweede huis hebben... grappig ;-)

Zo... nu snel naar buiten, genieten van de enkele zonnestralen.

FIJNE ZONDAG

En wie weet... tot de volgende blog vanuit mooi WESTERWOLDE.




Geen opmerkingen: