Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 9 november 2013

Laatste update...


Bijna gereed voor vertrek.
Nou ja... het huis is weer redelijk opgeruimd, de proviand tassen staan (gevuld) klaar voor vertrek, de thermosfles is vol.
Nu moet de auto nog even geladen worden, beetje laat... maar het regende hier... vandaar ;-)
Daarna op bed en morgen hopen dat de katten klaar staan, zodat we op tijd vertrekken kunnen.

OP NAAR FRANKRIJK...

Kijken of het huis er nog staat, je weet maar nooit...

Leuke bijkomstigheid : kan ik me eindelijk weer fatsoenlijk scheren. Huh... scheren? Tja... ik ben nogal een harig type, loop met snor en baard als ik me niet scheer. Had zo een leuke bijverdienste kunnen hebben op de kermis als de 'behaarde vrouw' , maar ben daar net eventjes te trots voor, dus... scheren die hap ;-)
Wat wil nou het geval... had ik me afgelopen zomer net een nieuwe ladyshave (voor lady's) gekocht, ben ik de lader in Frankrijk vergeten... grrrr... en zuinig alsdat ik ben, koop ik natuurlijk geen nieuwe. Met als gevolg dat ik hier met snor en baard rondliep, nou ja... stoppels... hm... niet echt sexy.
Maar... morgen, morgen straal ik er vast weer over met een gladgeschoren kin.
Nu even geen foto natuurlijk ;-)

Allen een goed en gezond weekend en wie weet... tot de volgende blog vanuit...

Le Pre Bonnet

2 opmerkingen:

Ger zei

Fijn dat er weer een mogelijkheid is om te reageren,toen ik je vorige post met droevig bericht las had ik graag wat opbeurende woorden willen schrijven aan jou,lieve Cilia.

Hihihi......spelen de mannelijke hormonen je een beetje op...
mijn eerste gedachten was: kan je mee doen aan Movember....maar dat is volgens mij enkel voor mannen?

Denk zo aan de datum te zien dat jullie al weer in Frankrijk zitten.

Ik wens jullie een fijne tijd en hoop dat het weer en de temperatuur aangenaam mag zijn tijdens jullie verblijf in Le Pre Bonnet!!!
Ben wel heel benieuwd hoe Morris het zal bevallen daar in zijn nieuwe omgeving.

Liefs en groetjes XXX
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Zo, we zitten (Henk ligt...) alweer in Le Pre Bonnet. Tassen reeds uitgepakt, bed opgemaakt, warme hap binnen... m.a.w. alweer helemaal geïnstalleerd.
Morris is druk met het hele huis te verkennen, overal aan snuffelen en aan het rennen. Hij heeft zich tijdens de reis uitstekend gedragen, zelfs geen vieze 'luier' ;-)

Normaliter kun je altijd reageren, alleen bij de vorige blog vond ik het niet zo gepast en heb zodoende de reactie mogelijkheid even uitgeschakeld.
Tja Ger, we vinden het nog erg moeilijk te bevatten. Maar voor haar naasten is het wellicht nog VEEL moeilijker.

Hahaha... had je wel willen zien hè! Ik als winnaar, prijkend in alle kranten, met een fantastische snor bij Movember. MOOI NIET... dus.

Zo, nu eerst het bed opzoeken... morgen weer een nieuwe dag.

Jij ook een hele fijne zondag gewenst.

Lieve groetjes,
Cilia