Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 29 augustus 2013

Mooie dames...


Vandaag even weer een koeienblog... ALWEER?... Ja alweer, aangezien er net weer een nieuwe groep mooie dames vlakbij ons huis zijn komen staan en ik dol op koeien ben ;-) Nou niet denken dat ik bij elk veldje met koeien blijf staan, zo erg is het nog net niet, maar mooi vind ik ze wel.


Ze hadden eerst niet in de gaten dat ik er met mijn foto-toestelletje stond...


Plots kregen zij in de gaten wat de bedoeling was, zodoende even overleg...


Nog even een poetsbeurt, want ja... de dames willen er natuurlijk wel mooi op...


Controle of iedereen er al is, nee er ontbreekt nog één...


Tussendoor shotje, koek-koek...


Tja, dit laat nog wat te wensen over,. Een beetje een onordelijke rij...


 Hè hè, eindelijk. Allemaal lachen :) Oeps... staat er nog één verkeerd...


Voor vandaag eerst weer genoeg. DAG mooie dames, tot de volgende keer maar weer...


Geen opmerkingen: