Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 24 augustus 2013

LE PRE BONNET BIJ NACHT...


Zo, nog even twee leuke foto's op de valreep.



LE PRE BONNET BIJ NACHT...


Morgenavond hopen we daar weer te zijn...

Pfff... zo, poets poets poets, boen boen boen. Nog even dit, nog even dat. Maar... we zijn er alweer bijna klaar voor. Morgenvroeg de laatste dingetjes en dan hopen we weer te gaan.

Wie weet tot de volgende blog, vanuit Le Pre Bonnet.

Fijne zondag

2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Ben jij nou nog aan de poets...joh...doe het met de Franseslag....en duik lekker je bedje in,morgen(nee tis al vandaag zie ik)een lange dag met de nodige kilometertjes voordat jullie weer op DE plaats van bestemming zijn.

Wens jullie een goede reis en tot blogs maar weer!!!
Lieve groet!!
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Ik ben het poetsen AL LANG weer vergeten, zit momenteel weer in alle stilte in Le Pre Bonnet. Nou ja, bij wijze van spreken... ik hoor de tv op de achtergrond ;-)

Nu snel even op jou blog kijken, ik zag aan de foto dat het waarschijnlijk over Bourtange gaat... dat is bij mij in de 'achtertuin' (in Nederland dan hè!) ;-)

Veel liefs en hele vriendelijke groetjes,
Cilia