Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 7 mei 2013

Best vol te houden hier...


Ja, het is hier prima vol te houden...

En... niet alleen ik denk er zo over.
Onze kleine Mitsie heeft het ook uitstekend naar haar zin. 

Als ik even lui op de grond in de tuin lig en omhoog kijk, heb ik dit uitzicht.
Prima vol te houden...

Ook onze Vidor heeft het weer reuze naar zijn zin, de gehele dagen lekker buiten.
Erg prettig, zeg maar gerust...

Alleen jammer dat de bloesem zo kort aan de boom zit, mocht om mij de gehele zomer. Dus nog maar even een foto...

Henk zijn eerste thuiswerkdag zit er op, altijd even wennen voor allebei. Voor Henk, omdat hij dan achter het bureau moet zitten i.p.v. lekker buiten bezig te zijn. Voor mij, omdat ik dan niet te pas en te onpas gezellig tegen hem aan kan kwebbelen... terwijl ik nogal een kwebbeltante ben, moeilijk, moeilijk...
Om ongeveer 7 uur was hij van bed, ik niet hoor... ben je mal ;-) Tegen 7.30 uur is hij begonnen met zijn werk tot goed 11.00 uur.
Daarna naar de markt en naar de winkel, uitgebreid eten om vervolgens weer tot 17.00 uur achter zijn bureau te zitten.
Dat valt nog niet mee, om die zelfdiscipline op te brengen. Je hebt toch steeds het gevoel dat je op vakantie bent. Wij troosten ons dan door tegen mekaar te zeggen : Waar vind je zo'n werkplek!!!

Zelf heb ik de houten tuinmeubels in de olie gezet, waren ze ondertussen flink aan toe. Op zich vind ik dat wel jammer, omdat ze zo prachtig mooi verweerd grijs waren... maar goed we willen er het liefst nog jaren mee doen, dus... in de olie.

Trouwens, we hebben maar één laptop... die overdag door Henk in gebruik is, niks niet erg er is hier genoeg leuks te doen. Wat wel aangenaam is, is dat Henk op tijd naar bed verdwijnt en ik, als nachtkrabber, dan nog een tijdje de laptop voor mijzelf heb.
Fijn in alle stilte, op de snurkgeluiden na, spelletjes kan spelen. Oeps... nou ja, ik bedoel... wat serieuze dingen kan doen op onze lap...

Ja... het is hier BEST vol te houden.

Een hele vriendelijke nachtgroet vanuit Le Pre Bonnet...


Geen opmerkingen: