Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 14 maart 2013

Even een kleintje...


Even een kleintje...

Regelmatig wordt mij gevraagd : Binnenkort alweer naar Frankrijk?
Dat geeft mij een prima gevoel, een gevoel alsof ik hier vreselijk gemist ga worden...



De afgelopen weken hoor ik vaker zeggen : Nog niet weer naar Frankrijk?
Dat geeft mij een beetje een onbestendig gevoel, een gevoel alsof ik hier vreselijk in de weg zit...

Zo maar even... ;-)

Nog even geduld... we zijn in voorbereiding.

Een troostbloemetje...

Alvast een fijn weekend...

2 opmerkingen:

Ger zei

Dit is jou interpretatie van de dingen;-)

Nou....jij zit of staat mij in elk geval niet in de weg...en het maakt me niet uit of je gaat of blijft.

Ik volg je toch wel op je blogposten en voel geen verschil in afstanden.

Maar als ik heel eerlijk moet zijn(en dat ben ik gelukkig meestal wel)lees ik je zielsgraag uit Frankrijk,het geeft mij altijd zo'n heerlijk gevoel van vrijheid en vakantie vieren,ook al nemen jullie je klusrooster mee.....en moet er zo af en toe gewerkt worden,ook dat blijf ik met veel interesse en bewondering gadeslaan.

Ik lees het wel of jullie over een of twee dikke weken vertrekken.

Fijn weekeind en lieve groeten!!
Ger

Cilia zei

Geeft me gelijk de gelegenheid om een troostbloemetje voor mijzelf te kopen ;-)

Ben dol op een beetje zelfmedelijden, niet teveel en niet te vaak... maar soms is dat heerlijk, hahaha...

Nou, ik neem je binnenkort weer mee hoor! Gaan we weer gezellig op reis, of het gezellig wordt is natuurlijk nog eventjes afwachten... we doen onze best.

Jij ook een heel fijn weekeinde daar in het wonderschone Brabant.

Liefs,
Cilia