Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 25 januari 2013

Snottebellenweer...


Heerlijk weer...


Er is maar één maar... zogauw ik buiten loop vormt er zich acuut een snottebel in mijn rechter neusgat. Niet in mijn linker... altijd in mijn rechter. Hoe vaak ik ook trompetter in mijn zakdoek, voor ik er erg in heb hangt er alweer een hanger. Heb geprobeerd om net als wielrenners en hardlopers mijn linkerneusgat dicht te drukken om vervolgens met veel geweld mijn rechter uit te blazen. Enkeltjes gaat het goed, gaat mijn bel met een fiere boog eruit. Helaas gaat het vaker niet geheel volgens plan en belandt mijn bel op mijn jas of kin, zodat de zakdoek, die overigens meer aan een natdoek doet denken, er weer aan te pas moet komen.
Heb overwogen om het geheel te laten lopen maar vrees dat ik dan met ijspegels onder mijn neus en op mijn kin verder door de kou moet.


Heerlijk weer...

Vooral als ik achter mijn comp naar het stomend pijpje op het dak van mijn buurman, zonder akelige snottebel, kijk.

Tja... even geen Pre Bonnet, volgende keer weer.

Voor nu alvast een fijn weekend, wellicht nog even file-schaatsen nu het nog kan. Ik stop even een droge zakdoek in mijn jaszak zodat ik er weer tegen kan.

Heerlijk weer...

Geen opmerkingen: