Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 11 november 2012

Lief...


HEEL ERG LIEF DAT JE EVEN KIJKT...

MAG IK JE EEN HELE FIJNE ZONDAG WENSEN...

Verder even geen nieuws...

Niet omdat er geen nieuws is...

Welnee...

De volgende keer weer...

TOT DAN... En voor nu ... genieten...


Nog twee weekjes , dan doen we de deur hier weer achter ons dicht en gaan we naar Le Pre Bonnet. Een weekje voorproeven om vervolgens drie weken later voor ietwat langere tijd die kant op te gaan. Later meer...


6 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Cilia, we zijn net terug uit frankrijk en we hebben twee heerlijke weken gehad. een weekje hard gewerkt en een paar dagen leuke dingen gedaan. alleen lag onze buurvrouw in clermond ferand in het ziekenhuis en wij hebben haar daar bezocht. ik ben erg gek op auchan, een grote winkel met van alles en nog wat en door dat we toch in cf waren zijn we doorgereden naar aubiere en hebben gezellig gewinkeld. ook staat onze paasvuur al klaar voor maart als we weer gaan. ons huis is nu winter klaar, gereedschappen in het vet en wat voor onderhoud moet ligt in de auto en gaat naar gerlok in zuidbroek, dus dat is iets jou kant op. wij haden prachtig weer op twee dagen regen en s`nachts soms nachtvorst met prachtige witte weilanden. veel mist in de ochtend te zien tussen de dalen en bergen, een prachtig gezicht. overdag veel zon tot ongeveer vijf uur en dan naar binnen bij de kachel. wij wensen jullie ook veel plezier en gezelligheid in frankrijk. groetjes Marion

Cilia zei

Hé... hallo Marion,

Alweer een tijdje geleden zeg! Leuk om even weer wat van je te horen.
Zo te lezen heb je je weer heerlijk vermaakt in Frankrijk, twee mooie herfstweken. Gaan jullie niet met de feestdagen (Kerst enzo) die kant op trouwens? Dan is het ook erg mooi in Clermond Ferrand, mooie kerstverlichting. Ach wat, in 't Stad is het dan ook erg leuk ;-)
Denk dat Zuidbroek zo'n beetje tussen ons in ligt.
Ik hoop dat je nog een beetje mooi herfstweer voor ons daar achter gelaten hebt, heb er alweer erg veel zin in om die kant op te gaan. Die mist tussen de dalen en de bergen vindt ik ook geweldige mooi om te zien.

Hele fijne dag verder en een vriendelijke groet,
Cilia

Walter zei

Gelukkig ben ik nog net op tijd je wens in ontvangst te nemen... Morgen zal ik maar een wat wensen voor alle mensen.. ;-)

Cilia zei

Ik zat al bij mezelf te denken : Als hij dat maar op TIJD leest ;0)
Hoop voor je dat het een fijne dag was.

Arno zei

Ha Cilia,

Rond 22 nov ben ik er zijn jullie er dan ?
Wordt er een taxtie gedaan , je begrijpt wel waarom.

Groetjes Arno

Cilia zei

Hoi Arno,

Ik heb een klein beetje een vermoeden, stemt me niet erg blij :-(
Wij gaan de 24 ste (zaterdags) die kant op en blijven er een week.
Hoop dat we je dan even zien.

Groetjes en hopenlijk tot dan,
Cilia