Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 1 november 2012

Hè hè ... Sprookjesbos, nog 3 weekjes.


Hè hè, eindelijk.

De vele tandartsbezoekjes zitten erop, gebit 'voorlopig' weer tip top in orde. Tjemig, ik had het gevoel dat ik er de afgelopen weken dagelijks op bezoek was, nou zijn ze best wel aardig... maar ik ontmoet ze (mijn tandarts en zijn vrouw, de mondhygiëniste) toch liever in een ietwat andere ambiance :)

Kunnen we eindelijk weer denken aan de volgende trip, richting Frankrijk.

We hebben weer een datum geprikt, over dik 3 weken gaan we die kant op. We hadden graag wat eerder gegaan, maar... soms komt dat niet geheel gelegen.

Eind november gaan we, dan is het er over het algemeen wel erg mooi.

Oudje...

Het bos oogt als een sprookjesbos. De bomen zien er veelal schitterend uit zo zonder blad en met een beetje geluk stroomt het water heerlijk ruig in de beekjes. Alweer veel zin in om die kant eventjes op te gaan.

Wij hebben er nog eens stevig over gehad, wanneer... en hoe lang naar Frankrijk. Stevig? Jawel stevig... Henk is nogal van de vooruitschuiverij zeg maar en ik ben zo'n tuttebel die graag alles stevig gepland heeft (hoezo... spontaan?).
Uitkomst : eind november een week die kant op en rond kerst en oud en nieuw twee weken 'feest' in Frankrijk.

Momenteel zit ik hier wat te klooien met de foto's, ik kan nog maar enkele plaatsen via picasa. Ben een absolute leek wat betreft computers, wordt er helemaal kriegelig van en weet nog niet hoe dat te moeten oplossen. Vandaar even een oudje... komt vast en zeker wel weer goed, zo niet dan plaats ik gewoon domweg allemaal oudjes (grapje).
Had ook graag de blog in een moderner jasje gestoken, een leuk herfst-jasje, maar als ik dat doe... kan ik waarschijnlijk mijn oude sjabloon niet weer terug krijgen en ik ben nogal een wat behouden type. Stel dat de nieuwe niet bevalt! Gruwel... :)

Alvast een heel fijn weekend gewenst en wie weet... tot de volgende blog.

1 opmerking:

Cilia zei


Haha... leuk is dat hè! Pret als we er zijn en voorpret als we in Nederland zitten. ALTIJD PRET ;-)

De sjabloon die ik gebruik is een verouderde, is momenteel niet meer te krijgen. Zodoende ben ik bang dat als ik een nieuw 'jasje' aantrek, op deze blog, dat ik mijn oude niet meer terug kan krijgen.
Op mijn andere blogjes (bijna niet in gebruik) is het geen probleem, daar switch ik aan één stuk door :)

Ik zit alweer in de voorbereiding, nog 2,5 weekjes.

Groetjes vanuit Groningen