Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 19 augustus 2012

Rioollucht...


Even een luchtig blogje, zo tijdens deze tropische temperaturen.

Zoals al eens eerder op een blogje vermeldt, maken wij er altijd een heel gedoetje van, als wij visite verwachten. We doen onze uiterste best om maar vooral onszelf te blijven. Zodat er over enkele honderden jaren nog altijd gezegd wordt : Nou nou die Cilia, er zat dan verder wel niet veel bij... maar poetsen dat ze kon. Neem de wc... keurig glimmend en lekker ruikend. Allemaal in koor : Jaaa... daar was zij goed in. Zeg zelf, zo wil je toch graag de geschiedenisboekjes ingaan.

Zo ook een tijdje terug, poets poets, alles spik en span, deo'tje onder de oksels, doekje over de wc-bril, vriendelijk met de visite converseren (ze overal gelijk in geven enzo...), lekker buiten in het zonnetje.
Op een zeker moment moest ik even naar het toilet, vanwege de vele koppen koffie. Schrik... tjemig, wat een rioollucht, dat terwijl we visite hadden.

Weer buiten was het eerste wat ik tegen Henk zei, op een nogal overdreven luidde toon ; Tjemig... er hangt een hele vieze rioollucht in het toilet. Zodat de visite maar niet gaat denken dat het normaal bij ons zo ruikt.
Waarop de mannelijke helft van de visite zegt ; Sorry, maar ik ben net naar het toilet geweest.

Gebeurd me niet vaak, dat ik even zonder woorden zit, maar... nou... was ik toch echt eventjes sprakeloos. Ik ben bang, ik vrees... dat het een eenmalig bezoek was. Die zien we nooit meer... terug. Grapje hoor! Het was voor de rest wel erg gezellig :-(

Mocht degene die dit overkomen is, dit per abuis onder ogen komen... dan nogmaals, duizend keer mijn excuses. Maar ja, het kwam ECHT per ongeluk... dat soort luchtjes zijn wij namelijk niet gewent... Oeps... nog duizend maal excuses.

Wij vinden je een geweldige lieve vent, maar...eh... volgende keer zet ik er wel een luchtverfrissertje neer... mijn schuld... sorry sorry sorry.
  

2 opmerkingen:

Ger zei

...whahahaha....meestal eindigt het op str...
....maar hier begin ik ermee.....;-)vandaag.

Tja.....Cilia...dat zijn zo van die anekdotes die wij er hier ook graag inhouden......te grappig om door te spoelen:-)

Zit net te denken,misschien is het geen slecht idee om vandaag de hele dag in het kleinste kamertje te verblijven.....daar komt geen zon...en het wordt hier in de middag 36/37 graden volgens de berichten....pffff....nee ik blaas niet omdat er 'n rioollucht hangt,leg ff m'n wang tegen......de koude tegeltjes wilden ik schrijven....maar dan zit ik te liegen...want het zijn geverfde kraaldelen...

Heb een fijne zondag....
de mijne kan niet meer stuk na het lezen van jou heerlijke verhaal....ook al zit er 'n luchtje aan.

Liefs,Ger

Cilia zei

Proef ik daar een beetje leedvermaak?

Minstens een week heb ik hier mee rondgelopen, totdat ik het zware besluit nam om het even van me af te schrijven ;-)

Nou Ger, even serieus, het overkwam me daadwerkelijk wel even. Normaliter had ik zoiets misschien rustig als een grap durven zeggen, maar in dit geval was ik het me helemaal niet bewust... zodoende was ik even van de wijs (ik mag graag de touwtjes zelf in handen houden...).

Hèhè... het is hier nog een klef gedoetje zeg! Zweet zweet, puf puf...

Groetjes vanuit zeer warm Le Pre Bonnet,
Cilia