Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 3 juli 2012

NIETS HOEFT...


's Morgens, zo rond een uurtje of negen, zit ik hier achter de laptop. 's Morgens... klopt trouwens niet, dat moet NU-vanmorgen zijn, omdat ik bijna nooit zo vroeg achter mijn (kijk, ik zeg nou al 'mijn') laptop zit te bloggen.

Is er wat bijzonders dan? Nee, om eerlijk te zijn in z'n geheel niet.
Ja, dan moet het al de zon zijn die vrolijk staat te schijnen, de kussen die ik zonet op m'n stoel gelegd heb en ik die binnen achter het laptopje zit, ongewassen en nog niet eens mijn tanden gepoetst. Kop koffie erbij, evenals een bakje kwark met muesli (chocola).
Het geluid van de vele vogels stroomt door de open deuren naar binnen, de honden liggen nog lekker wat na te dutten, één op de bank en één in een zonnestraaltje op een stoel. Ook de katten liggen nog gezellig her en der te dommelen.

Gek gevoel eigenlijks : NIETS HOEFT en ALLES MAG

Ik zou kunnen overwegen om de gehele dag zo in deze serene rust te blijven zitten, ik zou me even kunnen douchen en de tanden poetsen, ik zou kunnen overwegen om te gaan klussen, ik zou even een leuke lange wandeling kunnen maken, ik zou kunnen overwegen om de gehele dag achter mijn laptop te blijven zitten, ik zou .........

Een fijn gevoel is dat, dat niets hoeft en alles mag.

Ik overweeg om NU mijn laptop uit te zetten en even te gaan staan om te overdenken wat ik verder ga doen.

Ja... ik zet hem NU uit.

2 opmerkingen:

Arno zei

Heerlijk Cila ik verlang er ook naar.
Ik weet nog niet wanneer ik ga vertrekken of maandag rond 10:30 ( moet naar de orto) of dinsdag vroeg in morgen dat laat ik je nog weten ,maar mag ik zo brutaal zijn om me zelf uitnodigen om de avondmaaltijd mee te nuttigen ?
Groetjes Arno

Cilia zei

Dat kan ik me voorstellen, 't is hier vurrukkelluk ;-)

TUURLIJK, ben je van harte welkom om een hapje mee te eten, gezellig...
We horen nog wel wanneer.

Sterkte bij de orto en tot maandag of dinsdag.

Groetjes