Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 6 juli 2012

Een zonnige dag, maar niet heus...


Dit gebeurt er op zo'n mooie zonnige dag. Gelijk 's morgens leg ik een kussen in mijn stoel om vervolgens een kop koffie klaar te maken, kom kwark mee... op naar mijn stoel in het zonnetje.

BEZET...

Nou ben ik de beroertste niet, overmacht, dus loop ik naar binnen om een andere kussen te halen. Leg hem in de stoel, haal nog even wat uit de keuken om vervolgens opgewekt mij naar mijn ietwat minder luie stoel in het zonnetje te begeven.


BEZET...

Ietwat verbolgen loop ik heen en weer, de derde zit ook al te wachten. Staande nip ik aan mijn koffie, overwegend om er nog een stoel bij te pakken.

NOG EEN STOEL ?

Welnee, hoe kom je erbij ? Vandaag niet, er was vandaag geen zonnetje te bekennen. De zon zat achter de wolken verstopt en vertikte het om zich te laten zien. Werkelijk de gehele dag...

REGEN...

Nou vind ik een buitje op zijn tijd best wel even aangenaam, het groen moet ook groen blijven en onze put moet zich tevens blijven vullen. Maar... de gehele dag? Dat is toch echt niet nodig.
Tja, dan moet je wat hè! Geen zin in klussen, buiten bezig was ook geen optie. Dus achter de laptop...

BEZET...

Stoeltje erbij geschoven, kussen er gelijk afgegooid, zelf prettig op het hoekje voor de laptop. De gehele dag blogjes gelezen en spelletjes gespeeld ;-), alle letters aan het spellen geweest, tussentijds een hapje gegeten (een fijn bloemetje erbij)...


BLOEMETJE...

Om vervolgens weer rennend mij naar de laptop te spoeden. Ondertussen regende het gestaag door. Maar O wonder wat zag mijn oog? Toen deze zich even, tussen de drukke bezigheid door, naar buiten richtte?


EEN LICHTVLEKJE...

Aha... dat betekend natuurlijk dat het, het komend weekend stralend weer gaat worden. Henk neemt het zonnetje mee vanuit Nederland... hij laat ook wel een beetje voor jullie achter hoor!

Rest mij nog om jullie allen alvast een fijn weekend te wensen. IK HEB ER ZIN IN... JULLIE OOK?

2 opmerkingen:

Walter zei

En natuurlijk klik ik even op de foto's..knetterknus en prachtige schat van hond.
Veel weekend plezier!
Groetjezzzzzz

Cilia zei

Hoi Walter,
Ik ben ook dol op m'n beesten, maar ja... je moet er wel wat voor over hebben hè! ;-)
Jij ook een heel fijn weekend gewenst.
Groetjes van mij...