Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 18 juni 2012

Luilakken-weekend...


Echt zo'n weekend dat we heel veel hadden kunnen doen, edoch... heel weinig hebben gedaan. Beetje luieren, veel lekker eten, beetje lopen, veel zitten, beetje visite... gewoon een weekend bijna niets. Aha... een kleine brocanterie bezocht, waar ik me liet verleiden tot het kopen van een prulletje... maar ja, de jongeman keek zo ontzettend vriendelijk, met een alleraardigste lach, brabbelde tevens nog wat en eer ik er erg in had was ik een euro armer en liep met een prulletje onder mijn arm verder, botste bijna tegen een rieten mand aan waar Henk achter verscholen liep. Ook hij had zich laten verleiden tot een aankoop van een rieten mand en was een euro armer. Ach... wie weet kunnen wij in de toekomst ook op een rommelmarkt staan.

We hebben gewoon veel buiten gezeten, genieten van de beesten, de omgeving en alles, tuurlijk ook even lekker hassebassen, anders zou het ook maar saai worden.

Tja... en uiteraard afgelopen avond de nederlaag van 'onze' jongens meegemaakt. Kunnen de vlaggetjes weer binnengehaald worden... daar in Nederland. Eerlijk gezegd heb ik totaal niets met voetbal, Henk ietwat meer, en zegt het me ook totaal niets wie er nou gaat winnen of wie niet. Maar ik ben stomweg chauvinistisch genoeg dat ik toch een heel klein beetje de teleurstelling voel. BAH... verloren. Jammer hoor.

Nog even een paar foto's van de afgelopen zonovergoten dagen.

Onze Bulletje die even drinken wil...

 Helemaal verbolgen... de kraan staat niet aan.

 Een tuinbewoner... die gestoord werd.

Even inzomen... dat kleine zwart/bruine krekeltje zorgt dag en nacht voor veel lawaai, priet priet priet.

Mitsie even aan het genieten van het zonnetje, natuurlijk op een kussen.

1 opmerking:

Walter zei

Hé wat lief van je..ik sta in je lijst...ga ik nog beter mn best doen. ( smile)