Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 17 januari 2012

Binnenkomers...

Even een gek blogje tussendoor, zonder foto's.
Vaak komen mensen op verschillende manieren bij een blog. Volgers krijgen keurig een berichtje als er een nieuwe blog op komt, sommigen komen via een linkje, of zoeken op naam, of ... nou ja... gewoon op hele vele manieren. Zo ook op zoekwoorden, dan toetsen ze een woord in op google en komen op die manier bij de blog. Zo af en toe vind ik het prachtig om even op analytics te kijken wat voor woorden er weer bij staan, de meest gekke kom je tegen, me afvragend hoe ze met bepaalde woorden bij mijn blog komen. Hieronder een paar van die prachtige opzoekertjes.
-FLADDER KOEKJES ... tja... dan moet je dus echt op mijn blog kijken, staat vol met fladder koekjes.
-HANDENVRIJE KRAAN ... aha... wij openen de kraan met onze tenen, oké... zo af en toe met de neus.
-BONNET KOELKAST ...jawel... wij hebben een koelkast. Dit was iemand die Le Pre vergeten was... denk ik.
-KOOKTIJDEN INMAAKGROENTEN ... eerst de moestuin...
-PRET BONNET ... die snap ik dus wel... wij hebben altijd pret op bonnet.
-THEEMUTS BONNET ... die komt minstens 5 keer voor, kan natuurlijk 5 keer dezelfde zijn. Nou ben ik bij tijd en wijle wel net zo'n theemuts, dus...
-ACTIEFOTO OORLOG ... als Henk en ik ruzie hebben is er helaas geen tijd om een foto te maken... jammer... jammer.
-GEKKE HUIZENNAMEN ... ja... Le Pre Bonnet is wel een beetje gek... het is ook eigenlijk niet de naam van ons huis maar de naam van het stuk grond waar ons huis op staat... We dachten aan : 'T is lukt... of huisje Weltevree... of 'T kon net, maar werden er niet geheel over eens... zodoende... Le Pre Bonnet.
-LANDELIJKE TUINVERLICHTING ... uiteraard... wij hebben een PRACHTIGE buitenlamp... nou ja... een buitenlamp.
-KEIKEN TV LE ... leuk... erg leuk... alleen ontgaat me eventjes iets denk ik.
-SNOTTEREN EN VLINDERSTRUIK ... ik dacht bij mezelf, zal zo iemand nou gezocht hebben naar een snotterende vlinderstruik?
-GEDICHT AFSCHEID COLLEGA ... even mailen... ik ben zeer goed in gedichten.
-AFSCHEID GEDICHTEN EMIGREREN ... nog iemand... ja ja ik ben nogal poëtisch aangelegd.
-VIES LUCHTJE IN MIJN THERMOSKAN ... hoe verzinnen ze het... onze thermoskan ruikt ALTIJD heerlijk.
-GROOTGRONDBEZITTER ... daar groei ik best wel een beetje van.
-HANGPLANTENBAKKEN BALKONRELING ... eerst nog even een balkonnetje maken... daarna gaan we denken aan de hangplantenbakken. -BONNET SLAPEN ... over het algemeen slapen we zeer prettig in ons huisje onder een flanellen dekbed (overtrek).
-BONNET JACHTGEWEER ... Pas maar op ik heb jarenlang op een schietvereniging gezeten en kan schieten als de BESTE...
-FRASE TOMETTE ... geen flauw idee wat er bedoelt word, misschien even vertalen.
-FOTOEINDE ... zekers... zo staat het er echt. Dan kom je dus bij ons.
-KERSTBALLEN GORDIJNROEDE ... nieuwe rage, me dunkt.
Zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan, prachtig al die zoekwoorden, iedere dag staan er wel weer een paar mooie tussen. Eerlijk gezegd denk ik dat de mensen achter deze woorden... snel weer door zappen. De mooiste heb ik natuurlijk bewaard... Komt ie...
-HENK EN CILIA CHATEAU ... waarschijnlijk heb ik een keer een beetje teveel gebluft, maar... mooi vind ik hem wel... ZEER TOEPASSELIJK. 'T is moeilijk bescheiden te blijven als je zo'n huis hebt als.............even op google kijken. Aah... stond van de week ook een minder leuke: foto van een klein huis ... die zat natuurlijk totaal verkeerd.

1 opmerking:

Cilia zei

Ja, leuk hè! Vandaag zat er weer een leuke tussen. Komt ie : WERKJE KIKKER IN DE KOU
Mooi, mooi, in gedachten zie ik iemand achter zijn computer zitten, zich afvragend wat voor werk doet een kikker zoal in de kou? Dat zoeken wij even op Le Pre Bonnet op.
Echt wel genieten... maar goed dat niemand weet wat ik allemaal wel opzoek, hahaha.