Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 19 juni 2011

Mijn mobieltje

Helaas nog geen foto van mijzelf met mobieltje, dus dan zo maar even. Al zeg ik het zelf, het lijkt wel sprekend. Zo loop ik er de komende zomer n.a.w. de gehele tijd bij...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jaren heb ik het tegen kunnen houden, jaren heb ik aan moeten horen dat het veiliger was om bereikbaar te zijn, jaren heb ik me moeten verdedigen dat ik er geen had... EEN MOBIELTJE... Noem het voor mijn part oubollig, niet met de tijd meegaand of hoe dan ook, desondanks had ik geen behoefte aan een MOBIELTJE. Ik wil niet ten alle tijde bereikbaar zijn en ik hoef niet ten alle tijde te bellen. Oké, voor mijn werk ben ik geen mobiel nodig, dat zou anders nog een reden kunnen zijn om er één te nemen. Maar verder niet dus... TOT... gisteren. IK BEN OVERSTAG, de reden hiervan is: dat ik deze zomer regelmatig wat dagen alleen in Le Pre Bonnet zit. Nou ben ik niet zo heldhaftig aangelegd, daar is misbruik van gemaakt, zodoende ben ik gezwicht en heb sinds gisteren mijn eerste eigen MOBIELTJE. De meest simpele uitvoering, dat dan dus wel. Gistermiddag tijdens mijn wandeling met de honden, stilletjes vol trots met mijn eigen mobieltje op zak, schrok ik me haast wezenloos toen dat ding luid begon af te gaan en te trillen in mijn broekzak: ik wilde hem al opnemen maar.. het was een sms'je van de provider. Oow'n. De hele verdere wandeling vol spanning afgewacht of dat ding nog eens af zou gaan, NIETS DUS... Pas later op de dag kwam ik erachter dat het ook niet mogelijk was daar er nog totaal niemand mijn nummer heeft. Heb je eindelijk zo'n ding... dan wil je toch ook wel even gebelt worden toch! Bij deze mijn nieuwe nummer: o621...... SORRY, ik weet het nummer nog niet uit mijn hoofd, maar anders...

Geen opmerkingen: