Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 26 juni 2011

De balustrade deel 1

Daar staat ze dan, onze toekomstige balustrade...

Met z'n allen (72) in de hal opgesteld, klaar voor vertrek...

Onze Femke heeft er alweer helemaal zin in, zelfs uit de kraan drinken met de kap op wil... Waarschijnlijk gaan de hechtingen er maandag uit en mag eindelijk de kap af.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Henk heeft de balustrade opgehaald, deze staat momenteel een van onze hallen te vullen, wachtend op vervoer naar Frankrijk. De balusters, 72 in totaal, moeten allemaal nog wat opgeknapt en opgeleukt worden, evenals de leuningen, wat we in Frankrijk gaan doen. Maar ik kan het haast niet afwachten om te zien hoe het lijkt, al zal ik daar nog wat geduld voor opbrengen moeten omdat Henk van plan is om de balustrade in gedeeltes mee naar Frankrijk te nemen. Iedere reis weer een deeltje. Voor mijn gevoel gaat de schuur er heel wat huiselijker uitzien als de balustrade erin zit, kan een illusie zijn, maar ik denk...

Verder heb ik er nog even een foto van onze Femke bij geplaatst. Momenteel loopt ze driest door het huis heen met haar kap op haar kop, overal tegenaan stotend, soms in de achteruit, ze heeft er weer zin in... Al heeft ze het wel een week vertikt om met die kap op te lopen.

Geen opmerkingen: