Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 3 augustus 2010

Nog even één

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nog even één super leuke foto van onze nieuwe aanwinst. Deze foto heb ik ook op mijn andere blog, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem hier toch ook even plaatsen wilde. Hoe heerlijk ontspannen zo'n hondje na een vermoeiende dag erbij kan liggen. Op de volgende blog ga ik weer verder met ons huis, maar momenteel komt er nog totaal niets zinnigers bij me op, als de hele dag ons kleine mannetje observeren. Zaterdag 14 augustus gaat dit kleine hompie voor de eerste keer met ons mee naar Frankrijk. Afgelopen avond zijn we nog even een klein rondje aan het toeren geweest met alle drie de honden. Dit willen we de komende dagen vaker doen, zodat Vidor straks met plezier met ons de lange reis naar Frankrijk aan gaat.

Geen opmerkingen: