Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 29 juli 2010

Stroom, een beginnetje.

Henk bezig met stroom aanleggen.
Dagelijkse bezigheid, bosteken opsporen. Zie onze Robbie er eens gelaten bij liggen, hij vind het allemaal prima, als de teken maar verwijderd worden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals al bleek uit mijn vorige blog hebben we dus het afgelopen weekend niet veel gedaan, maar ik was nog niet helemaal klaar met wat we de vorige vakantie nog meer gedaan hebben. Ik zeg wel zo mooi we, maar met sommige dingen heb ik in het totaal niet meegeholpen, of je zou al het koffiezetten mee moeten tellen. Eén van die dingen was een beginnetje maken met het stroom aanleggen. Het eerste stukje buis met draad ligt erin, yes, volgt nog heel veel. Het wachten is op het eerste stopcontact, lijkt me geweldig gewoon een normaal stopcontact met een knipknap knopje. Tja waar een mens zich zoal niet op verheugen kan..... Nog even een totaal ander iets, de bosteken. Werkelijk het stikt ervan dit jaar, ondanks dat we de honden altijd behandelen tegen teken en vlooien, is Henk meestal dagelijks bezig met de honden te controleren op teken en bijna altijd raak, zitten er weer verscheidene.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Cilia en Henk,

En komen jullie in de maand augustus nog ?

groetjes Arno en Maaike

Cilia zei

Hoi Arno en Maaike,

Jazekers, 14 augustus gaan we weer voor twee weekjes. Jullie horen nog van ons.

Groetjes uit het Noorden, Henk en Cilia