Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 7 juli 2010

Het aanrecht

Een plankje op maat gemaakt.
Het plankje beschilderd.
Gordijntje op de hand genaaid en erachter gehangen.
Op de afwas na, ziet het er toch al sfeervol uit zo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De eerste week dat we er waren heb ik me gestort op ons aanrecht. Zoals op een voorgaande blog te zien is, moest er nog wat aan gebeuren. We zitten al tijden te dubben wat we met het aanrecht moeten. Ten eerste zit het aanrecht veelste laag, na een afwas moet ik bijkomen van de rugpijn dat terwijl ik niet eens erg groot ben. Henk moet haast op de knieën afwassen, zo laag zit ie. Maar dan komt het volgende probleempje, kopen we een nieuwe of gaan we deze wat hoger zetten. Het derde probleem is, wat voor aanrecht kopen we dan. Zo gaat dat dus al een hele tijd met als gevolg dat het aanrecht nog net zo zit als dat ie zat. Zodoende had ik besloten om hem 't eerst wat op te fleuren. Plankje eronder, gordijntje erachter en denken, waarom niet eerder op dat simpele idee gekomen? Het aanrecht zit nog steeds veelste laag, maar het oogt een stuk gezelliger. Het oog wil toch ook wat, of niet soms.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er heel gezellig uit! Ben jaloers....

Cilia zei

Op een foto zie je niet alles hè! De rommel staat achter de camera, hahaha.

Marianne zei

Wat een werkelijk heerlijke keuken is dit. Ik wil zelf ook zo'n massief blad in de keuken, echt een inspiratie om je foto's te bekijken voor een goed sfeerbeeld. Bedankt voor het inkijkje!

Ria zei

Wat een prachtige sfeer, echt rustiek. Ik word hier net door een vriendin van me op gewezen en ben zeer onder de indruk. Je (zo te zien?) lemen muren vind ik erg mooi en ook de authentieke tegels op de vloeren zijn echt een inspiratiebron.

Cilia zei

Hallo Marianne en Ria,

BEDANKT... voor jullie lieve reacties.

Een heel fijn weekend en een vriendelijke groet, Cilia

Chris zei

Wat een prachtige keuken heb je zeg! Geweldig!

Cilia zei

Hallo Chris,

Bedankt voor je aardige reactie.

Vriendelijke groet, Cilia